پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

خیلی دلم گرفته

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ


💌شما

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

به: امام علی
از: مرضیه عباسی کد۵۳

سلام امام علی عزیزم

بیچاره اون دلی که برای شما نمی‌تپه و شما رو کم داره. این روزها همونطور که می‌دونید خیلی دلم گرفته و اشک تو چشمام غوغا می‌کنه و این دلم بیشتر از همیشه بی سر و سامون شده و هی پریشونی می‌کنه. خسته‌ام کرده به خدا. تازه داشتم یه کم رو به راه می‌شدم که مادر جونم رفت و باز من موندم و یه دنیا ماتم. این دل ما هم که انگار منتظر موقعیت بود که بگیره و حسابی ابری بشه و حالا بعد از رفتن مادر جون خوب فرصتی پیدا کرده و این غم لعنتی داره حسابی جولان می‌ده. دلم از دنیا و از آدم‌هاش گرفته. دلم از همه چیز گرفته.

علی جان، بین خودمون باشه حتی دلم از خدا هم گرفته، نه اینکه بخوام از خدا پیشتون گله و گزارش کنما، نه به مولا، من راضی‌ام به رضای خدا؛ اما خب چه کار کنم، منم یه بنده زمینی‌ام و پام سفت و سخت رو زمینه. دله دیگه می‌گیره و کاریش نمیشه کرد.

می‌دونی امام علی عزیزم، ما هرچی با خدا حرف می زنیم، انگار نه انگار. خدا خوب می‌دونه که یه عالمه دوستش دارم؛ اما سال‌هاست که نمی‌سازه. نامردی نشه‌ها خداییش هوامو خیلی خیلی تو همه چیز داره؛ اما هوای این دلم رو نه.

امیر دلم علی جان، خدای مهربون، تو همه چیز واسه من سنگ تموم می‌ذاره و همین که پای دل وسط میاد، رخ برمی‌گردونه‌ و با دل من راه نمیاد. نمی‌دونم حکمت چیه که مهر بی‌سامونی رو این دل ما خورده و انگار قرار نیست پاک بشه.

علی جان، حالا خدا به کنار، می‌گم خداست؛ اما این بنده‌هاش هم بدجور نامرد و بی‌معرفت شدن.

🌷🌼🌷🌼🌷

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی