پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

روشنفکر

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ


💌شما

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به: منتظران ظهور 
از: حسنا کد۳۲

🌷سلام به منتظران ظهور آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 

از دیگر پدیده‌هایی که در آخرالزمان، موجب فسادِ اعتقادی می‌شود مُعضَل «دوبینی» است. این بیماری که معمولاً از جانب غرب‌زده‌های ظاهراً روشنفکر به عوام جامعه سرایت می‌کند، باز هم حاصل تعاریف غلط از موضوعات است. در این جا به صورت خلاصه به چند مورد از این دوبینی‌ها می‌پردازیم:
 
الف- دین و علم:
 امروزه در محافل زیادی به ویژه در کلاس‌های دبیرستان و دانشگاه، از زبان عده‌ای ظاهراً روشنفکر می‌شنویم که حساب علم از دین جداست بیایید تا به این مسأله از نظر علمی نگاه کنیم. 
سؤال اینجاست که این شعار کی و از کجا وارد جامعه ما شده است؟ این شعار، ابتدا در فرهنگ غربی و در آیین مسیحیت مطرح شد و بعدها توسط مسلمانان غرب‌زده، در جوامع اسلامی هم قوّت گرفت. وقتی در سال ۱۶۳۳ میلادی گالیله در کلیسا و در حضور کتاب مقدس به خاطر مطرح کردن نظریه‌ی گردش زمین به دور خورشید وادار به توبه شد و پس از آن کشفیات علمی ثابت کرد که حق با گالیله بوده و برخلاف کتاب تحریف شده‌ی انجیل، زمین است که به دور خورشید می‌چرخد نه برعکس. کلیسا تصمیم گرفت دیگر در مباحث علمی نظر ندهد تا بیش از این آبروی انجیل تحریف شده و آیین مسیحیّتِ منسوخ شده از  دست نرود.
بنابراین موضوع «جدا بودن علم از دین» مطرح شد و آیین مسیحیت از متن جامعه کنار رفت و در مکانِ کلیسا و زمان «یکشنبه» محصور و محبوس شد.
 
ادامه دارد...

🌷🌼🌷🌼🌷

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی