پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

پیچ و خم روزگار

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ

]
💌شما

به نام خالقِ مادر

از: عطش #کد۱۸
به: بهترین مادر

سلام مادر عزیزم! دلم برایت تنگ شده،  در پیچ و خم روزگار گم شدم انگار  دوباره چادرت را محکم نگرفتم و با دستانی رها شده مانندِ کودک بازی‌گوشی سرگرمِ روزمرگی‌های زندگی شدم و حالا می‌بینم که خیلی از شما دورم. 
هر چند من فرزند ناخلفی هستم و گاهی در این گم شدن، فراموشت می‌کنم، اما تو دلسوزترین مادرمی. حتما مرا از دور می‌بینی و مراقبم هستی همانطور که دعایم کردی تا شیعه باشم دعا می‌کنی تا زودتر پیدا شوم و به آغوش پر مهرت برگردم.
مادرم ای عزیزتر از جانم! به من آموختی که چگونه می‌توان به همه مادرانه محبت کرد. مهر مادری را حتی نثار پدرت کردی تا به من ظرفیت مهر ورزیدن را نشان دهی. اما من، نوآموزِ راحت طلبی بودم که مهرورزی را خوب نیاموختم و به واجبِ فراموش شده عمل نمی‌کنم چرا که اوج مهرورزی، امر به معروف و نهی از منکر است تا دستِ فرزندان غافل و گم‌شده‌ات را بگیرم و به دستِ پر مهرت بدهم. اما من هم گمشده‌ای هستم که از هدایتم غافلم. چگونه می‌توانم راهنمای غافلان باشم؟
 مادر جان از تو می‌خواهم که دستم را بگیری و بندِ چادرت کنی تا هرگز گم نشوم و در آغوش پر مهرت، پیام‌آور مهربانیت به فرزندان غافلت باشم.

🏴▪️🏴▪️🏴▪️🏴▪️

ارتباط با ادمین:@taghatoae

@parvanehaye_ashegh
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی