پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

تدفین  مخفیانه‌

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ


💌شما

از: ولایی #کد۱۵
به: بانو زهرا

به نام خدای رحمن و رحیم

بانو جان سلام
آرزوی زیارت شما بر دلمان مانده. یعنی می‌شود روزی برای زیارت مزارتان بار سفر ببندیم. البته می‌دانم تا فرزندتان ظهور نکند این آرزو باقی خواهد ماند. وقتی به حوادث بعد رحلت پدر بزرگوارتان نگاه می‌کنیم و اینکه بعد از تدفین  مخفیانه‌ی شبانگاه، چطور قصد جسارت داشتند و علنا می‌گفتند باید شما را از قبر خارج کنند و بر پیکرتان نماز بخوانند. علت این مخفی بودن را درک می‌کنیم.
دیدیم که فرزندانشان گروه تکفیری داعش چه نیت شومی برای پیکر بی بی زینب داشتند و وقتی نزدیک حرم شده بودند به این کار تهدید می‌کردند که به لطف شما و فرزندان رشیدتان، مدافعان حرم بینی‌شان به خاک مالیده شد و با فرماندهی سردار دلها تار و مار شدند و نقشه دشمنان اسلام، ناکام ماند.
می‌دانم که دشمنان شما بسیار کینه‌توز هستند.
ولی ما دوستداران شما هم آرزوی زیارت شما را داریم و التماس دعا.
بانو نظری به ما داشته باشید، نظری.

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

ارتباط با ادمین:@taghatoae

@parvanehaye_ashegh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی