پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

نگاه مادرانه‌

جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ


💌شما

از: ولایی #کد۱۵
به: زهرای مرضیه

به نام خالق یاس نبی
سلام، سلامی با یک بغل گل به اندازه‌ی تمام دنیا به بانوی گل تمام دنیا.
چند روز دیگر به میلادتان مانده. در سال گذشته مادرانی بودند در کنار خانواده که دیگر نیستند و فرزندانی بودند در کنار مادر که دیگر نیستند و همسرانی بودند که آن‌ها هم دیگر نیستند.
بانو جان شما خوب داغ نبودن را حس می‌کنید، چرا که بعد از رحلت نبی غم، فراغ ایشان  را طاقت نیاوردید و دنیا با بزرگیش برایتان کوچک و غیرقابل تحمل شد و پر کشیدید به سوی پدر.
دردانه‌ی نبی، فخر زنان عالم به این خانواده‌ها نظری کنید و غم‌شان را بانگاه مادرانه‌ی خود بکاهید.
به آن‌ها و همه‌ی عاشقان ولایت، در روز میلادتان عیدی بدهید و ظهور فرزندتان را از رب‌العالمین بخواهید، بخواهید که ایشان رخ بنمایند تا به تبرک قدوم مبارکشان بار دیگر دنیا به آرامش برسد.
آمین یا رب العالمین

🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

ارتباط با ادمین: @taghatoae

@parvanehaye_ashegh

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی