پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

زمینه سازی ظهور

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ


💌شما

بسم الله الرحمن الرحیم

از: مهدیه 
به: مخاطبین عزیز 
 
با سلام
امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق حفظ اسلام به شمار می‌رود.
چقدر ما برای حفظ اسلام سیلی خورده‌ایم و خود را مانند حضرت ابوالفضل علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها فدای امام زمانمان و بقای اسلام و احیاء امر خدا کرده‌ایم؟!
وقتی حضرت به تشییع جنازه‌ی خانمی که هفت سال به خاطر حفظ دین از خانه بیرون نیامده بود رفتند، فرمودند: مانند ایشان باشید تا من به دیدارتان بیایم.
شیطان با یارانش حیاء زنان را هدف گرفته تا جامعه و در نهایت اسلام را به نابودی بکشاند. چرا که شیاطین انسی به شور نشستند که چه کنند تا اثری از اسلام باقی نماند و بین هزاران پیشنهاد به یکی رسیدند که اگر می‌خواهید چراغ دین خاموش شود، تمام دختران و زنان مسلمان را نیمه عریان بیرون بکشانید. همین که مردان مسلمان این پیکرهای نیمه عریان را دیدند و رابطه برقرار کردند، چراغ اسلام خاموش می‌شود. اکنون دشمنان قسم خورده‌ی این ملت با طرح و برنامه‌ی موشکافانه چادر را از سر کشیدند و با تسلط رسانه‌ای و مغزشویی، حجاب را به تکه پارچه‌ای رساندند و مسئولین  یا خود را به خواب زده‌اند یا خانواده‌شان به همین وضعیت بی بند وباری در آمده‌اند. اینک من نوعی چقدر حاضرم برای زمینه سازی ظهور در راه امر معروف و نهی از منکر سیلی بخورم؟

✨🌼✨🌼✨


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی