پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

شیطان عمل

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰ ق.ظ


💌شما

بسم الله الرحمن الرحیم

از: مهدیه
به: بانوان سرزمینم

با سلام
بانو جان شیطان میگه لاک بزن. به خودت بگو آخه ارزشش رو داره به خاطر کمتر از یه گرم رنگ رو ناخن، با وضو بودنم رو از دست بدم؟! تازه بعدشم از نماز و ملاقات با خدای عشاق محروم شم؟!
شیطان میگه موهاتو بریز بیرون با خودت بگو این دنیا که عمرش کوتاهه حالا یه درصد این وصیت نامه‌ی شهدا راجع به حجاب درست بود یه درصد اون هشدارهای عذاب که در قرآن آمده حقیقت داشت، ارزششو داره چند گرم روسری رو روی سرم نگه ندارم و خدای نکرده گناه به گناه انداختن دیگرانو بدوش بکشم؟! اینهمه تو زندگی پس از زندگی عذابهای بی‌حجابی رو شنیدیم، تو کتاب سه دقیقه در قیامت خوندیم، یه درصد درست باشه؟!
فقط کافیه سریع اراده کنی و در لحظه بر خلاف نفس و شیطان عمل کنی،
بعد می‌بینی هم دلت پر از نور شده هم ظهور رو نزدیک کردی و هم در دنیا و آخرت جزء دوستان عزیز دردونه‌ی خدایی به همین زیبایی، اما با شیطان یه دنیای با عمر کوتاه و یه ابدیت عذاب و پشیمانی بی فایده.
یه یا علی بگو و نترس. خدا با توست و همه‌ی فرشته‌ها برات دعا می‌کنن.

💌🌺💌🌺💌

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی