پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

لحظه لحظه زندگیت

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ


💌شما

به نام خدا

به: ام المؤمنین حضرت خدیجه س
از: خادمه حضرت زهراس کد5

السلام علیک یا زوجةسیدالمرسلین ص ✋
سلام و درود فرشتگان بر تو ای بانوی رحمت،
ای همسر رسالت و مادر امامت به من اجازه بده تا در لحظه لحظه زندگیت غرق شوم و برایت بنویسم. بانو جان دستم توان ندارد از لحظه‌های سخت رفتنت بنویسد.
برای وصفت بی‌طاقتی پیامبرص در فراقت کافیست که سال کوچ(رحلت)تو را عام الحزن😔 نامیدند. آن زمان که مکّیان سنگدل پیامبرص را در رسالت خویش تنها گذاشتند، تنها تو بودی که با ثروت خویش زخم‌های قلب پیامبرص را مرهم کردی تا امروز عطر اسلام از پس تاریخ به دستمان برسد.
تو بهترین مصداق ام المؤمنین هستی، مثل فدک نام تو را هم غصب کردند. ام المؤمنین فقط برازنده بانویی چون توست. از زنان مکه دلگیر مباش که تو را به جرم اینکه پیامبرص را انتخاب کردی، شماتت کردند و از تو دوری کردند. آنها شوق پرستیدن خدا را در قنوت نمازهای۳نفره شما با پیامبرص و علی ع نمی‌فهمیدند.
بانوی من از پیامبرص خواستی عبایش را در قبرت بگذارد، اما پس از غسل و هنگام کفن کردن جبرئیل بر پیامبرص نازل شد و کفن از بهشت برای تو آورد.
بانوی من در سفر بازگشت پیامبرص از معراج، جبرئیل از او خواست سلام او و خداوند را به تو برساند.
بانوی من، تو کیستی؟!
هنوز بعد۱۴۰۰سال به خاطر تحریف تاریخ از سوی بنی امیه(ملعون) ناشناخته مانده‌ای. وصف تو را قرن‌ها قبل تولدت در تورات و انجیل نوید داده بودند.

اللهم عجل لولیک الفرج بحق ام‌المؤمنین حضرت خدیجه س🤲
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم

💌🥀💌🥀💌🥀

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی