پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

ظهور منجی

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ


💌شما

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به: منتظران ظهور 
از: حسنا کد۳۲


🌷سلام به  منتظران ظهور آقا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 

عقیده به آخرالزمان در تمام آیین‌ها حتی آیین‌های غیرالهی وجود داشته و دارد. این موضوع بیانگر این است که انسان از همان ابتدای تاریخ با توجه به تمایلات نفسانی‌اش که به پیروی از شیطان امر می‌کند به این نتیجه رسیده که بالاخره روزی به بن‌بست خواهد رسید و جامعه بشری آنقدر به انحراف کشیده خواهد شد که برای خود بشریت هم قابل تحمل نخواهد بود.

مشکلات آنقدر پیچیده خواهد شد که با نیروی عقل انسان قابل حل نخواهد بود و نیازمند به نیرویی فراطبیعی و مدیریت فردی متفاوت پیدا خواهد کرد، همراه با برنامه‌ای منسجم و مستحکم.

در دین اسلام نیز هم مردم  آنقدر از مبانی دین خود فاصله خواهند گرفت که وقتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهور کنند و بخواهند تعالیم اسلام را دوباره زنده کنند، همه فکر می‌کنند ایشان دین جدیدی آورده‌اند.

امروز نیز آنقدر ضدارزش‌ها زیاد شده و بشریت منحرف شده است که به نظر می‌رسد دارد به بن‌بست نزدیک می‌شود و این گره کور نیازمند دستی تواناست.
این شرایط بحرانی و از طرفی امیدی که برای ظهور منجی در دل‌ها شعله می‌کشد، باعث شده است که عده‌ای از افراد ادعای مهدویت یا لااقل نایب امام زمان بودن را بکنند.

✅ بنابراین انتظار بدون معرفت و همراه با عجله و دستپاچگی بسیار خطرناک است، چرا که هم فرصت به سوء‌استفاده‌کنندگان می‌دهد و هم باعث ناامیدی فرد منتظر می‌شود.

🌸💌🌸💌🌸

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی