پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

سلام بر مهربانترین...

شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

💌شما

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به: حضرت مادر
از: سمیه کد ۴۳

سلام بر مهربان‌ترین مادر عالم
در چیدن کلمات برای وصف مقام شما نابلدم؛ حتی اگر نیاز به سخنوری بود نمی‌توانستم آنجور که شایسته است از مقام شما در عالم دنیایی و اخروی بگویم،  اما عامیانه بگویم: فاطمه جان خانم، عزیزتر از جانم، همیشه توسل به شما از بالاترین توسلات بوده و سفارش زیادی شده. شنیدم تمام ائمه به اسم شما حساسند و می‌گویند اگر از طرف شما نائب الزیاره باشیم نگاه ویژه به زائرشان می‌کنند.  همیشه در زیارت معصومین و امامزادگان، آن‌ها را به نام مقدس شما قسم می‌دهم و عجیب نتیجه‌اش را دیده‌ام.
چند ماه پیش که سفر کربلا روزی‌ام شد به باب الحوائج قمر بنی‌هاشم با دلشکسته و اشک و ناله گفتم حاجتم را روا کن عزیز دل و قسمش دادم به شما و خدا را شکر نظر لطفشان شامل حالم شد.
برای ایام مبارک فاطمیه با عشق به نام مقدستان، پرچم مشکی را زینت منزلم کردم. به خانواده گفتم خانه‌ام هیئت است کوچک، منور به پرچم مادر سادات. روز شهادت‌تان با توسل به نام اعظمتان برایتان مجلس عزاداری برپا کردم تا شاید نظری هم بر من بیچاره کنید.
مادر سادات همیشه در دلم می‌گویم خوشا به حال خانم فاطمه زهرا که همچین شیرزن و شیرمردانی تربیت کردند.
یا خانم فاطمه زهرا تو را قسم می‌دهم به میوه دلت که غنچه نشده پر پر شد، کمکم کن دخترانم را حسینی و زینبی تربیت کنم، با توسل به شما و توکل به الله.
السلام علیک یا فاطمه زهرا علیهاالسلام
السلام علیک یا صدیقه کبری ❤️

🌺🍃🌺🍃🌺

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی