پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

عاشق تر از پروانه، کسی نیست

پروانه های عاشق

هر روز و شب ساعت ها وقت می گذاریم و با افراد مختلف ارتباط می گیریم. ما می توانیم چند دقیقه از روزمان را با خداوند، معصومین علیهم السلام یا شهدا با نوشتن نامه ای ارتباط بگیریم. اجازه دهیم نورشان بر قلب های ظلمت زده مان بتابد.

از امروز قراری بگذاریم: هر روز نامه ای خاص برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه بنویسیم. باشد مورد قبول ایشان واقع گردد.

این نامه های خاص همان پروانه های عاشق هستند. همان ها که به خواست حضرت حق، بهانه ای برای ارتباط گیری بیشترمان با انوار مطهر خواهد شد. پروانه های عاشق به سمت نور پر می کشند. به منبع نور می رسند. گرد او می چرخند و در آخر درون تشعشع او ذوب می شوند. آنها نیز جزئی از نور خواهند شد.

شما هم می توانید با نوشتن نامه برای انوار مطهر و ارسال آن برای ما با هشتگ #نامه_خاص حرکت تان را به سمت نور آغاز کنید. * با معرفی و پیشنهاد نوشتن نامه خاص برای خدا، معصومین و شهدا به دوستان تان آنها را به ورود در این جمع راهنمایی نمایید.*

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۱ تیر ۰۲، ۰۹:۱۸ - یاسمن گلی :)
    ❤️❤️
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۹:۵۲ - یاسمن گلی :)
    آمین

قطعه‌ای از بهشت

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ


💌شما

به نام خدا

به: بقیع و ائمه خفته در بقیع
از: خادمه حضرت زهراس کد۵

سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش
سلام بر ائمه خفته در خاک غریب بقیع
سلام بر ام الأدب ام العباس ع

ای بقیع ای تربت گل‌های پاک
ای بهشت عاشقان روحی فداک
تو بقیع و بقعه اهل دلی
کشتی دل‌های ما را ساحلی❤️

غربت کلمه غریبی است برای توصیف اینهمه تنهایی، اینهمه مظلومیت، اینهمه... و هتک حرمت واژه عجیبی است در برابر آنهمه ظلم، جهالت، ناسپاسی و..‌‌.
غربت یعنی تمام سال‌های حیات دنیوی امام حسن مجتبی ع، امام سجادع، امام محمدباقرع و امام جعفرصادق ع. مدینه همچنان مظلوم است و بقیع مظلوم‌تر. اهلبیت ع همچنان غریبند و پیروانشان غریب‌تر.😔
از شنیدن نام «یوم الهدم» بی قرارم و نفس در سینه‌ام حبس و سنگین می‌شود، بغض سنگینی گلویم را می‌فشارد و سنگینی داغ غربت شما ائمه و بزرگان خفته در بقیع ناخودآگاه اشکم سرازیر می‌شود.
آری یوم الهدم یعنی روز ویران کردن و ویران ساختن تو که قطعه‌ای از بهشت خداوند روی زمین هستی. ما شیعیان گنبد و بارگاهی به شما ائمه خفته در بقیع بدهکاریم.
چه بوی تربتی، کاش کبوتری از حرم امام رضاع می‌شدم. شب جمعه‌ای پر می‌گشودم به سوی شما می‌آمدم و خود را آغشته به تربت پاک ائمه بقیع ع می‌کردم و با بال‌های خاکی به سوی بین الحرمین پرواز می‌کردم و خود را به زیارت امام حسین ع می‌رساندم.
ان‌شاءالله با ظهور مولایم صاحب الزمان عج و با نابودی وهابیت روزی شما نیز مانند امام رضاع و امام حسین ع و دیگر ائمه صحن و بارگاهی خواهید داشت.
بحق ائمه مظلوم خفته در بقیع اللهم عجل لولیک الفرج🤲

❤️🌼❤️🌼❤️

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی